ابرکوه- رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:رئیس تأمین اجتماعی ابرکوه از کارگران خواست که برای ثبت نام در طرح بیمه ای این سازمان مراجعه کنند.

 در حالی که کارگران شاغل در صنعت ساختمان بی صبرانه منتظر قرار گرفتن تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند عباس حمیدی زاده از آغاز ثبت نام اولیه این کارگران خبر داد

عباس حمیدی زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:کلیه کارگران شاغل در صنعت ساختمان که دارای کارت مهارت فنی و حرفه ای،شاغل در رشته خود و همچنین فاقد هرگونه پروانه کسب معتبر هستند باید برای ثبت نام اولیه در طرح بیمه ای این سازمان مراجعه کنند.

حمیدی زاده با بیان این که ثبت نام این افراد از 20 اردی بهشت سال جاری آغاز می شود خاطرنشان ساخت:این گونه افراد باید به منظور ثبت نام اولیه و برنامه ریزی از تاریخ ذکر شده تا پایان دهم خرداد ماه سال جاری با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به شعبه تأمین اجتماعی ابرکوه مراجعه کنند.

وی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام این افراد را اصل و کپی کارت مهارت فنی و حرفه ای،اصل شناسنامه و کپی صفحه اول و همچنین اصل و کپی کارت ملی ذکر کرد.

حمیدی زاده با اظهار این که امسال سومین سال اجرای طرح بیمه کارگران صنعت ساختمان است افزود:در قالب این طرح تاکنون 380 نفر در شهرستان ابرکوه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته اند.

.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا